Boas! aqui unha de Cambados, que comenzou fai uns anos (que rápido pasan...) con un Power Shot, logo paseime a unha 400d, e agora estou intentando domar unha 7 d. Estou moi contenta, encántame a fotografía ainda que me falta moito coñecemento sobre o tema... encántame sobre todo o retrato e os actos públicos (festas, familia, celebracións, etc...) Espero que me aceptedes e espero que esto non pare, que o vexo moi floxo (eu acabo de descubrilo!!! Bikos
Boas... Xúntome ó proxecto... Ás veces dende Val de Camba e outras desde Lugo... Bastante itinerante.... Tomándome máis en serio esta aficción que xa ven de vello... Saúdos a todos.... e a afotar...
Hola a todos.... Ya un par de quedadas a cuestas y me entero ahora que hay esto del grupo...jajaja Saludos a todo el mundo desde Ourense
Buenas a todos!!! Me llamo Pedro y soy de una aldea al suroeste de esta preciosa tierra. Hace tiempo que me tiraba la fotografía pero no tenía medios para hacerme con una reflex digital. Estas navidades me hice con una 600D, y llevo desde aquella experimentado con todo su pontecial, me gustaria poder vivir de la fotografía aunque lo veo un poco difícil. Un saludo a todos.
Hola, hace mas o menos un año que empeze con esto y cada vez estoy mas enganchado...intentando aprender!!! Un saludo.
Hola a todos, soy nueva en la página, hace un año aproximadamente que empecé a sumergirme en la fotografía y cada vez me atrae más dedicar mi tiempo a ello y deseosa de aprender nuevas técnicas para mejorar, ya que solo soy una novata, yo soy de Vigo, razón entre otras por la que me unido a este grupo.